Macerás a könyvelődhöz - akár havi többször is - eljutni? - elmegyünk helyetted. Van egy fantasztikus ötleted, de nincs időd hozzáfogni? – projektmanager szemlélettel megvalósítjuk a te elképzeléseid szerint. Meg kellene szervezni a céges meetinget, de több hónapja halogatod? – leszervezzük. Fontos vendéged érkezik, de nincs aki személyesen, az asszisztensedként fogadja? – természetesen ezt is megoldjuk.
Mindenkinek vannak ügyes-bajos dolgai amiket muszáj elinézni. Persze minden hivatal, bank, iroda akkor van nyitva amikor neked is dolgoznod kell. Nagyon nehéz belesüríteni az ilyen intéznivalükat a munkaidőbe. Nem is beszélve a rengeteg utána járásról és az órákig tartó várakozásról.
80%-ban online is lehet ügyeket intézni, papírokat, dokumentumokat leadni, de mi van a maradék 20%-kal?
Mi megtaláltuk a megoldást! Ha problémát jelent a bürokratikus rendszerben való eligazodás, a várakozás, az egyik hivatalból a másikba szaladgálás, akkor megnyugodhatsz - elintézzük helyetted!