Akár online, akár offline végzed a munkádat, szükséged van különféle táblázatokra. Biztosan tudni szeretnéd, hogy merre tart a vállalkozásod (vagy merre nem), esetlegesen min kell változtatnod.
Nem mindenki Excel zseni, vagy egyszerűen se kedve, se ideje a táblázatokat naprakészen vezetni, akár napi többször is adatokat felvinni a rubrikákba (főleg, ha asszisztens híján mindezeket neked kell egyedül megoldani). Erre a havi pár órára pedig, amit a fontos táblázatok rendben tartására szánsz, nem is veszel fel egy teljes munkaidős asszisztenst, de még egy részmunkaidőset sem, megoldod inkább TE (igazándiból húzod, halogatod, vagy nem is csinálod)!
Ezeknek a táblázatoknak a létrehozását, vezetését is nyugodtan ránk bízhatod. Van több olyan feladatmegosztó alkalmazás, amit ismerünk és használunk napi rendszerességgel. Te elmondod, milyen táblázatra van szükséged (minden szakmának másra) – mi létrehozzuk, vagy a már meglévő, jól működő táblázatodat tovább vezetjük, az alkalmazáson keresztül pedig azonnal láthatod is az eredményt, a szükséges adatokat bármikor.
A lehetőségek tárháza végtelen. Amit táblázatba lehet rendezni, azt mi meg is tudjuk csinálni
Miről is készíthetünk táblázatokat? Csak nézzük a legegyszerűbbeket és legkézenfekvőbbeket.
Például:
– kimenő és bejövő számlákról
Tegyük fel, nem csak 1 munkád van egy hónapban, hanem több. Legyen 10, és mind a 10 munkádhoz tartozik 20 számla (az 200 db számla összesen), és szeretnéd tudni mennyi a “nyereséged” egy adott munkán. Jól írtad meg, adtad le, az árajánlatot?Nemrégiben egy ügyfelünknél pont e miatt a táblázat miatt derült ki, hogy már réges-régen árat kellett volna emelnie.
– munkabérről, munkaidőről, munka helyszínéről
Órabérben lévő alkalmazottad van 3, más-más órabérrel. Tomi kedden elment 13 órakor, Feri túlórázott szerdán és csütörtökön, János előleget kért. Mindannyian más-más helyszínen dolgoztak.
Ha van ilyen táblázatod, pár hónap múlva is tudni fogod, hogy merrefelé és mennyit dolgoztak, nem kell a jelenléti íveket bogarásznod.