Tudj meg többet a LinkedIn-ről!

Karácsony – Segítség – Virtuális asszisztens!
2018-11-27
Asszisztencia személyesen
Virtuális asszisztencia – nem mindig virtuálisan
2020-01-16

Tudj meg többet a LinkedIn-ről!

LikedIn

Annak ellenére, hogy napjainkban az egyik legnépszerűbb társadalmi hálózat a LinkedIn, sok vállalatvezető nem látja milyen előnyökkel járhat, ha cége, vállalkozása jelen van a világszerte közel 332 milliós tagsággal rendelkező közösségi média felületén.  Ez a platform elsősorban a vállalkozások számára nyújt hiteles megjelenést, és minőségi kapcsolatok kiépítésére ad lehetőséget a B2B szektor döntéshozóival, potenciális ügyfelekkel.

A világ legnagyobb szakmai közösségi hálózatához másodpercenként két ember csatlakozik, Magyarországról 10 percenként érkezik újabb jelentkezés. A hálózat növekedése elképesztően gyors, és nem titok, hogy a B2B marketing szakemberei a legelső közösségi média webhelynek tartják, ahol könnyen tudnak kapcsolatot építeni iparáguk szakembereivel, valamint az új ügyfelekkel egyaránt.

Vállakozásod, céged számára is elengedhetetlen a jelenlét ezen az online felületen, ha más vállalkozásoknak kívánsz értékesíteni. De vajon milyen módon tudsz élni a lehetőségeiddel?

Nézzük, hogyan indulj el a LinkedIn kapcsolatépítéssel, üzletépítéssel.

Egy vállalati oldal beállítása egyszerű, azonban nem szabad előzetes koncepció nélkül összecsapni. Használjuk ki az oldal kínálta valamennyi lehetőséget, ez a felület is legyen része a vállalkozás marketing stratégiájának, ezzel segítve a cég növekedését, új ügyfelek szerzését.

Mindenképpen meg kell határoznunk, hogy milyen üzenetet kívánunk eljuttatni a hálózat felhasználói számára cégünkről. Gondolatvezérként akarunk feltűnni? Esetleg a legtehetségesebb munkavállalókat kívánjuk magunk köré gyűjteni? Netán hálózatot kívánunk építeni, mellyel megalapozzuk cégünk értékesítéseit más vállalkozások felé? Az előre meghatározott célok mérhetőek, konkrétak és elérhetőek legyenek időbeli korlátokkal, így fognak igazán megtérülni erőfeszítéseink, mindazon megjelenésünk, melyet ezen a közösségi média felületen létrehozunk.

A LinkedIn-en megtalálható döntéshozók azért léptek be a hálózatba, mert számukra releváns tartalmakat szeretnének látni, melyek elősegítik üzletük jobb működését, valamint azért, hogy kapcsolatba léphessenek azokkal a vállalkozásokkal, melyek megoldást kínálnak cégük szükségleteire. Mielőtt meghozzák a végső döntést, tájékozódni akarnak, segítséget várnak és plusz információkat gyűjtenek. Legyen a Te céged az, amelyik mindezekben támogatja őket.

Használd a LinkedIn-t, mint egy kiadói platformot, annak érdekében, hogy a vállalkozásod által kínált szolgáltatásokat, üzleti lehetőségeket megtalálják más vállalatok döntéshozói. A hálózat lehetőséget biztosít felhasználóinak, hogy könnyedén publikálhassanak cikkeket, melyeket megoszthatnak követőikkel. Emellett az érintett iparághoz kapcsolódó LinkedIn-en található csoportokban is közzé teheted céged blogbejegyzéseit, így is növelve a szakmai hitelességet, bizalmat a leendő vagy meglévő B2B partnereid körében.

Ez a közösségi média felület, akárcsak a többi hasonló platform, hirdetési lehetőséget is biztosít tagjai számára. Szponzorált tartalmat, szöveges hirdetést, programozott és dinamikus hirdetéseket tudsz elhelyezni a hálózaton, így még nagyobb eredményességgel tudod elérni a vállalati döntéshozókat.

Segítségre van szükséged vállalkozásod vagy személyes LinkedIn profilod kezeléséhez? Beszéljünk róla!

Baráti üdvözlettel:

Hamvai Mária Mariann